Roll up – nowoczesna forma reklamy

Ulotki i plakaty już dawno straciły na popularności i przestały być efektywnym środkiem reklamowym. Obecnie do różnego typu działań marketingowych wykorzystuje się rollupy. Są one świetnym narzędziem promocyjnym zarówno podczas targów, eventów, jak i imprez plenerowych.

Czym jest roll up?

Jest to nic innego, jak stojak reklamowy. Stanowi on nowoczesną, a także elegancką metodę prezentacji materiałów reklamowych. Składa się z rozwijanego materiału, na którym drukuje się reklamę, a także z kasetki z systemem rolującym. Ponadto, zawiera także aluminiowy stelaż, listwę zaciskową oraz mechanizm napinający.

Dlaczego warto zainwestować w rollupy?

Istnieje wiele narzędzi, które warto wykorzystać przy promocji firmy. Oprócz działań internetowych, ważne jest również wspomaganie reklamy zewnętrznej, czyli tej w realnym świecie. Rollupy są idealnym narzędziem, które trafia do szerokiego grona odbiorców. Mają one wiele zalet, mianowicie są łatwe w składaniu, a także lekkie. Bez problemu można je więc przewozić w różne miejsca. Dodatkowy atutem jest również fakt, że daną grafikę reklamową można w razie potrzeby wymienić.

Wydruk roll up’ów

Decydując się na zakup tego narzędzia marketingowego, należy zwrócić uwagę na wydruk roll up’ów. Zawsze powinien być on wysokiej jakości. Odpowiednio wcześniej należy więc uzgodnić rozdzielczość, kolory, a także wielkość reklamy. Ponadto, istotny jest również rodzaj materiałów, który musi być odporny na działanie wilgoci, wiatru oraz promieni UV.

Jak zaprojektować wzór reklamy?

Aby zaprojektować odpowiedni wzór, warto udać się o pomoc do specjalistów. Bowiem wymaga to zarówno kreatywności, jak i znajomości zasad skutecznego marketingu. Warto więc skorzystać z usług drukarni, która specjalizuje się w tej dziedzinie.

Zastosowanie

Nie ulega wątpliwości, że ten rodzaj reklamy jest doskonały dla każdej branży. Stojak reklamowy, który wyróżnia się wyjątkową grafiką, na pewno przykuje uwagę wielu odbiorców. Ich atutem jest fakt, że można je zastosować w wielu miejscach. Wykorzystywane są więc podczas targów, szkoleń, konferencji i innych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dziewiętnaście − pięć =

Back to Top