Druk ulotek – czy nadal warto?

Obecnie wszędzie jesteśmy zasypywani reklamami. Jako że spora, jeśli już nie większa część naszego życia toczy się w internecie, to tam mamy największą styczność z reklamą w różnej formie. W telewizji oglądamy kolorowe spoty, a w radio słuchamy żywych zachęt do kupna dóbr i usług. Jednak wciąż bardzo efektywną formą reklamy jest sposób tradycyjny, za pomocą ulotek.

Zalety ulotek

Wydawać by się mogło, że ulotka w 2021 roku powinna odejść do lamusa. Jednak ta mała broszura wciąż ma ogromną przewagę na wirtualną formą reklamy.

  • Ulotka może dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, ponieważ nie każdy jeszcze ma dostęp do nowoczesnych mediów, w szczególności osoby starsze. Odpowiedni kolportaż zapewnia dotarcie do szerokiego grona potencjalnych konsumentów.
  • Druk ulotek jest stosunkowo tani.
  • Niewielki broszury są użyteczne, można je wziąć ze sobą i skorzystać z zawartych informacji później, w dowolnej chwili.

Jak zachęcić klienta?

Kluczem do sukcesu jest zainteresowanie potencjalnego klienta treścią ulotki, zastosowanie techniki, która będzie wyróżniać broszury w gąszczu innych. Dobra ulotka, aby mogła być efektywną częścią reklamy:

  • musi być oryginalna, pomysłowa, wzbudzać zainteresowanie swoją formą i kolorystyką
  • musi być dobrej jakości, ponieważ ma być wizytówką firmy
  • powinna zawierać zwięzłe informacje
  • koniecznie powinna przedstawić korzyści ze skorzystania dobra lub usługi
  • dobrze, aby zachęcała do dodatkowych aktywności, np. odwiedzenia strony internetowej reklamodawcy
  • powinna również zawierać kody zniżkowe, rabaty, co da potencjalnemu klientowi poczucie wyjątkowości i dodatkowo zachęci do skorzystania z oferty

Podsumowując, w 2021 roku drukowanie i kolportaż ulotek jest w stanie wciąż przynieść firmom ogromne korzyści. Zapewnia dotarcie do różnorodnej grupy klientów, ponieważ broszury mogą być rozdawane na ulicy, wrzucane do skrzynek pocztowych lub nawet adresowane do konkretnych osób. Wybór odpowiedniej drukarni pomoże zwiększyć skuteczność ulotek jako formy reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

14 + 3 =